List mahu saya...hehe

Wednesday, December 15, 2010 Liyana Hanim 2 Comments

Oleh kerana sekarang duit tinggal berapa henget je dalam purse saya,kenalah menahan diri dari membeli apa2 sehingga la gaji masuk minggu hadapan..Ini dipanggil sindrom pertengahan bulan dimana kita selalu akan kekeringan duit..hahaha..Jadi,mari lihat barang2 yang saya inginkan jika duit cukup dalam bulan yang mendatang..:)

*GAP forever skinny jeans*--Sebab ada voucher gap jadi kenalah guna kan?


Vanity table bru dr Ikea!Sbb vanity table dalam bilik saya ni ialah kepunyaan mama & ayah & hadiah perkahwinan diaorg zaman tok kadok dlu..haha

TV SHARP Acquos baru!!Sebab apa nk tv bru dan kenapa jenama Sharp?Sebab....ayah bagi kat saya tv jenama Sharp yang dia punya jugak masa saya berumur 16 tahun..dan sampai SEKARANG,iaitu saya sudah pun berumur 23 tahun,tv itu masih hidup.Kualiti gila teknologi Jepang ni.Walaupun sekarang ia sedang nazak & asyik on & off secara tiba2.Geram saya dibuatnya!Jadi kenalah ganti dgn saudaranya yang lagi kurus & canggih ni..Dah la kaler merah!wooohoo

Coat/hat rack Ikea.Sebab dalam bilik saya ni beg2 bersepah2.Rimas la!
Wardrobe Ikea!Sebab baju2 dalam bilik ni dah tak muat dalam almari & kene letak dalam DUA suitcase besar..tu belum masok baju2 saya yang ada di rumah nenek di pula..mana muat nak letak semua sekali jika tak ada almari yang besau kan?
Eh,yang bawah ni tak boleh beli ke??Alaaaaaaa...
Duda terhangat di pasaran sekarang=People's Sexiest Man Alive 2010(lelaki paling seksi yang hidup tahun 2010..ahahahaha)--RYAN REYNOLDS!

2 comments:

Adilah. said...

hAMBOIHHHHHH

Liyana Hanim said...

hehehe..jeans tuh mmg la akan dibli dgn mudah..yg laen2 tuh xpasti..:P