Kerinduan

Tuesday, August 03, 2010 Liyana Hanim 4 Comments










Lima tahun berada dalam UiTM,sekarang semua sibuk dengan haluan masing2.Lima tahun berkongsi suka dan duka,pahit dan manis.Saya betul2 merindui anda semua.Walaupun kita jarang2 berhubungan sejak akhir ni(maaf,sibuk dengan kerja,belajar + cinta..ahaha) tapi saya tahu bahawa kalian juga tahu anda semua sentiasa dalam hati dan fikiran saya.

Sangat2 gembira kerana rakan2 rapat saya semuanya sudah bekerjaya sekarang.Tapi rindu sangat2 kerana semua berada jauh2.Cuti saya hanya 12 hari je dalam 1 tahun.Bagaimana nak jumpe anda semua?

Waktu inilah saya sangat berharap mempunyai kuasa ajaib yang membolehkan saya bergerak dari satu negeri ke satu negeri dengan beberapa minit sahaja.Mesti best!Boleh jumpa Hanna & Napisah di Kedah.Mak & Izza di KL.Syud di Pahang.Dan ramai lagi rakan2 yang sibuk mencari rezeki sekarang..sob sob sob.

Dahlah bulan puasa semakin mendekat & ingat lagi bagaimana kita masak ramai2 waktu sahur.Sedih!!Berbuka juga ramai2..Rindu anda semua sangat2!!!Saya doakan yang terbaik dan indah2 sahaja buat kalian semua.Doakan saya juga ya??Miss you guys so much!T_T

4 comments:

Hanna said...

i miss you too missy. like a lot.. no words can describe the feeling.

Liyana Hanim said...

miss u guys a lot!!!!!!!!!!!!!!

the photo with you, tatie and hafriz awesome. you guys look like family dowh!! hehe

IMY TOO!!!! <3

Liyana Hanim said...

ahahah..time kiteorg sume maseh bdak2..:P

IMYSM!!<3